چرا نارسایی کلیه خواهد کف آلود ادرار و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا نارسایی کلیه خواهد کف آلود ادرار و چگونه آن را درمان

چرا نارسایی کلیه خواهد ادرار کف آلود و نحوه درمان کلینیک ITIN شود، ادرار کف آلود نیز پروتئینوری است که حضور پروتئین اضافی در ادرار نامیده می شود. این یکی از علائم اصلی نارسایی کلیه است. بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است آن را تجربه می کنند.

چرا نارسایی کلیه خواهد ادرار کف آلود شود؟

در کلیه، گلومرول نقش خون فیلتر ایفا می کند. در طی این فرآیند، مواد زائد مانند کراتینین و نیتروژن اوره را می توان فیلتر و در تغذیه مانند پروتئین در خون نگهداری می شود. غشای فیلتراسیون گلومرولی از طریق سد شارژ و مانع ساز و کار می کند. هنگامی که این غشاء آسیب دیده است، مانع شارژ و مانع مکانیزم شکست مواجه خواهد شد برای عملکرد درست. در چنین شرایط، پروتئین نشت به ادرار به راحتی. هنگامی که پروتئین از بدن بیمار با ادرار، فوم خواهد شد به دلیل افزایش تنش از مایع تشکیل شده است. به همین دلیل نارسایی کلیه همیشه باعث ادرار کف آلود است.

چگونه برای درمان ادرار کف آلود در نارسایی کلیه؟

کلیه ها مسئول فیلتر کردن خون و حفظ پروتئین در خون است، تا زمانی که بافت کلیه آسیب می بینند، پروتئین به ادرار نشت و باعث پروتئینوری. به طور کلی، جدی تر خسارت کلیه، پروتئین بیشتر در ادرار و فوم در ادرار وجود دارد. تقریبا تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ادرار کف آلود، اما در برخی موارد، با توجه به بافت کلیه به شدت آسیب دیده، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است هیچ خروجی ادرار در همه. در چنین شرایط، دیالیز و پیوند کلیه خواهد بود که دو گزینه آخرین.

در بسیاری از موارد، نارسایی کلیه نیز با فشار خون بالا همراه است. فشار خون بالا در دراز مدت خواهد نفوذپذیری عروق خونی، که می تواند نشت پروتئین تشدید و بدتر پروتئینوری را افزایش دهد. به همین دلیل مهار کننده های ACE (آنزیم مبدل آنژیوتانسین مهارکننده) و ARBs (گیرنده آنژیوتانسین II مسدود کننده) که داروهای فشار خون بالا هستند می توان برای حواله پروتئین در ادرار است.

اگر شما می خواهید برای درمان نارسایی کلیه موثر، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: